VeRBuM
Oblíbené produkty
- Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Stříteský Václav - Diference ve spotřebním chování mužů a žen -- Význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů Marketing kultury - Radim Bačuvčík Marketing... je věda kreativní - Radomila Soukalová Filokalia II. diel prvá + druhá časť SET Sociální marketing - Lenka Harantová, Radim Bačuvčík Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - Dynamika projektu. uplatnění systémové dynamiky v řízení projektu Eva Šviráková
Sociální marketingové kampaně v Česku I. Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík Patent zvaný toleranční - Eva Melmuková Inkvizice a středověká společnost - Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011 - Radim Bačuvčík
- Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů - Radim Bačuvčík
- Marketing symfonických orchestrů. Publikum a veřejnost moravských filharmonií - Radim Bačuvčík
- Vstup slovenských firiem na ruský trh - Vratislav Kozák, Gabriela Voleníková
Sociální marketingové kampaně v Česku III. Smích v televizní reklamě Dynamika projektu - Eva Šviráková Manual Práctico de los tiempos del pasado en español Bačuvčík Radim, Harantová Lenka - Sociální marketingové kampaně v Česku IV. -- Ochrana životního prostředí Marketing neziskových organizací Pihovaté pralinky - Markéta Švábová Setkání po dvou staletích - Eva Melmuková