Poradna Xiaomi
Uzavřené dotazy
Jiří
Platba hodinkami
8. listopadu 2022
Pokud mám hodinky schopné platby přes NFC , lze s nimi platit , když můj telefon NFC nemá ? Děkuji
2 odpovědi
Jiří
čeština a voděodolnost
4. listopadu 2022
Je aplikace v hodinkách i v telefonu v češtině ? Jaká je voděodolnost , plavání v bazénu ? Děkuji
1 odpověď
Vanda Krenžálková
Telefon je bez internetu
27. října 2022
Mohu získat internet připojením telefonu k počítači nebo notebooku který máme doma ? Co je k tomu potřeba. Děkuji
1 odpověď
Zdeňka Závůrková
Jakým konektorem disponují tato sluchátka ?
5. října 2022
Na fotce to vypadá na mini-USB, v textu uveden 3,5mm jack. Tak jaký konektor mají? Či je možno objednat obě varianty? Děkuji Xiaomi Mi Noise Cancelling Earphones
1 odpověď
Kivik
Rozdíl mezi Pro a Pro+
30. srpna 2022
Mám zájem o telefon Xiaomi Redmi Note 11 Pro a nevím jestli vybrat Pro nebo Pro+. Který je lepší a proč? Při porovnávání nevidím ( kromě ceny ) žádný rozdíl.
1 odpověď
Adam
Notifikační dioda.
21. července 2022
Má OPRAVDU notifikační diodu? V recenzích se několikrát objevuje (-), že nemá.
1 odpověď
Luboš Pfeffer
1 odpověď
MilanJ
1 odpověď
Kamila
Vytírání bez uložení a přepsání mapy
3. února 2022
Zdavím :-) Máme nahranou mapu spodního patra a příležitostně bychom chtěli robota poslat i do vrchního patra bez toho, aby přepsal nebo vymazal stávající uloženou mapu. Stačí v aplikaci zrušit upload map (stop map upload...
1 odpověď
David
Spotřeba elektřiny
21. ledna 2022
Dobrý den, máte někdo spočítáno, kolik takový vysavač spotřebuje, včetně standby režimu? Řeším teď podstatně zvýšenou spotřebu od koupě tohoto vysavače. Uklízí cca jednou za dva až tři dny cca 40 m2, jinak je stále v dok...
1 odpověď
Katka
Umístění stanice v místnosti kde nechci vysávat
10. ledna 2022
Dobrý den, chtěla bych mít stanici umístěnou v technické místnosti, vedle je zádveří a pak až chodba a pokoje. Půjde nastavit, aby vysavač vysával jen chodbu a pokoje, ale zádveřím a technickou projel pouze kvůli dobíjen...
1 odpověď
Michaela
Nelze spárovat s aplikací
8. ledna 2022
Dobrý den, stála jsem si k robotovi aplikaci Mi Home, nastavila jsem region Čína, přes "Add a device" ručně vyberu vysavač (nemá QR kód), a postupuji dle pokynů - reset Wi-Fi, připojení vysavače do telefonu, spárování pr...
1 odpověď
Luboš
Mi Robot Vacuum v Offline
30. prosince 2021
Zdravím, vysavač se po každém spárování po několika minutách přepne do Offline a nejde ovládat přes aplikaci Mi Home. Nové spárování a totožný problém. Děkuji za rady
1 odpověď
Marek.P
Plánování uklidu
27. prosince 2021
Mám vytvořenou mapu 5 místností a chtěl bych, aby v určitý den uklidil jen jednu místnost. Nemůžu přijít nato jak toho docílit. Manuálně to funguje.
1 odpověď
Roman Macil
1 odpověď
Pavel Mynář
Hodnocení výrobku
11. listopadu 2021
nechápu proč sem jsou dávány recenze 10 % a to proto že dotyčný člověk má výrobek krátkou dobu a nebo vůbec nedorazil . Tyhle recenze nechápu a shazují hodnocení daného výrobku
1 odpověď
Registrovaný uživatel
Přesunutí nabíjecí stanice
12. října 2021
Je možné, když je zmapovaný byt, přesunout nabíjecí stanici na jiné místo v pokoji nebo je nutné po jejím přemístění znovu vše zmapovat? Děkuji.
1 odpověď
Zobrazuji 61 - 80 ze 7391 otázek « Předchozí 1... 2 3 [ 4 ] 5 6 370... Další »